ارز دیجیتال

کیف پول اینستاگرام کجاست؟ | آموزش صفر تا صد اینستا ولت

کیف پول اینستاگرام کجاست؟ کیف پول اینستا نام یکی از کیف پول های دیجیتالی است که در ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ راه اندازی شد.این کیف پول دیجیتال برای نگهداری انواع ارزهای دیجیتال و همچنین محافظت از ارزهای فیات تولید و ساخته شده است. جالب است بدانید که این کیف پول ارز دیجیتال پس از گذشت ۳ ماه از عرضه، توقیف و تعطیل شد.

اینستا ولت چیست؟

افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند باید حداقل یک بار نام InstaVolt را شنیده باشند. حتما این سوال برای شما پیش آمده است که InstaVolt چیست و چه برنامه هایی می تواند برای شما داشته باشد؟ آیا شایعات پیرامون این کیف پول دیجیتال صحت دارد؟

در واقع باید بگوییم که کیف پول اینستا نام یکی از انواع کیف پول دیجیتالی است که در ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ افتتاح و تولید شد. نکته جالب در ماجرا این است که این کیف پول دیجیتال پس از گذشت ۳ ماه از افتتاح آن توقیف و بسته شد. .

طی چند سال گذشته، برخی افراد سودجو تلاش کرده اند تا با ایجاد وب سایتی مشابه این کیف پول دیجیتال، کلاهبرداری و پولشویی انبوه را انجام دهند. در واقع باید توجه داشت که همین کیف پول دیجیتالی نیز برای اهداف کلاهبرداری های بزرگی ساخته شده است که با شکست مواجه می شوند و به سرعت خاموش می شوند.

این کیف پول با افرادی که در کشور های خارجی مانند کانادا ساکن بودند تماس می گرفت و سعی داشت که به وسیله واریز پول هایی که انجام می دهد آن ها را در دام خود گرفتار کند. شما می توانید برای یافتن اطلاعات بیشتر درباره این موضوع به سایت های مختلفی که در اینترنت وجود دارد مراجعه کرده و درباره آن اطلاعات زیادی را به دست آورید.

اینستا ولت پیمنت چیست؟

InstaVolt Payment یا InstaVolt Pay نوعی افتتاح حساب ارزی است که در سایت های مختلف اینترنتی انجام می شود. در بسیاری از سایت‌های مختلف که در اینترنت موجود هستند، می‌توانید آموزش‌های زیادی در مورد نحوه ثبت نام و ثبت نام در InstaVault دریافت کنید.

در واقع InstaVolt Payment همان InstaVolt است اما باید مراحل ثبت نام را در این برنامه طی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرداخت InstaVolt می توانید به سایت های مختلف اینترنتی و همچنین کانال های اصلی تلگرام مراجعه کنید.

خرید اینستا ولت چگونه است؟

حتما از خود می پرسید که خریداری کیف پول دیجیتالی اینستا ولت به چه صورت می باشد و یا چه افرادی هستند که این کیف پول دیجیتالی را خریداری می کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند بازار و مایکت و جست و جوی عنوان اینستا والت در آن این برنامه را یافته و خریداری نمایید.

همچنین شما می توانید با ورود به سایت های مختلف اینترنتی این کیف پول دیجیتالی را پیدا کنید و پس از خریداری آن را دانلود نمایید. در واقع لازم به ذکر است که خریداران این والت دیجیتالی سرمایه گذاران و کاربرانی می باشند که قصد محافظت کردن و نگه داری از رمز ارزهای دیجیتالی خود را دارند. آن ها با دانلود کردن و خریدن این برنامه تلاش می کنند که امنیت حساب کاربران و رمز ارزهای دیجیتالی خود را فراهم آورند.

حساب اینترنشنال گلوبال پی چیست؟

حساب اینتر نشنال گلوبال پی یکی از انواع حساب های بین المللی می باشد که در سال ۲۰۲۰ امکان آن برای سرمایه گذاران فراهم شده است. شما می توانید با افتتاح یک حساب بین المللی در این فضا حساب اینتر نشنال گلوبال پی خود را افتتاح کرده و از آن استفاده نمایید.

حتما حال از خود می پرسید که این حساب بین المللی چه کاربردی می تواند برای شما داشته باشد؟ شما می توانید به وسیله حساب اینتر نشنال گلوبال پی به صورت بین المللی رمز ارزهای دیجیتالی خود را بدون هیچ مشکلی و ترس از بلوکه شدن حساب تبادل نمایید.

با توجه به این که کشور ایران یکی از کشور هایی می باشد که در لیست تحریم قرار گرفته است، این حساب بین المللی می تواند تاثیرات بسیار زیادی را برای شما داشته باشد. شما می توانید جهت یافتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این حساب به اینترنت مراجعه کنید و لیست مدارک را مشاهده نمایید.

اینستا ولت کلاهبرداری است؟

حتما در سال های اخیر نام کیف پول و والت دیجیتالی اینستا ولت و کلاهبرداری هایی که از مردم کرده است را شنیده اید. حال می خواهیم بدانیم که خبر هایی با این موضوع حقیقت داشته است و یا شایعه بوده است؟ بر اساس جست و جو ها و تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که اینستا ولت یکی از کیف پول های دیجیتالی بوده است که در ابتدا برای کلاهبرداری افتتاح و راه اندازی شده بود.

این کیف پول و والت رمز ارزهای دیجیتالی با استفاده از اطلاعات حساب افرادی که در خارج از کشور زندگی می کرده اندو پول شویی های بسیاری را انجام داده است. در پاسخ به کلاهبرداری این کیف پول دیجیتالی باید بگوییم که هدف اینستا ولت فقط پول شویی بوده است و پس از با خبر شدن پلیس های فتا این والت بسته شده است.

اینستا بولت پی چیست؟

اینستا بولت پی نیز همان حساب اینتر نشنال گلوبال پی می باشد که نوعی حساب بین المللی است. در واقع این حساب با هدف نگه داری از کیف پول های شما در حوزه بین المللی به وجود آمده است. کشوری مانند ایران که یکی از کشور های لیست تحریمی می باشند به این حساب احتیاج بیشتری داشته و بهتر است که از آن استفاده نمایند.

پس در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم که اینستا بولت پی با اینتر نشنال گلوبال پی هیچ تفاوتی با یک دیگر نخواهند داشت. شما می توانید برای افتتاح این حساب بین المللی به سایت های مختلفی که در اینترنت وجود دارد مراجعه کرده و در این حساب جهانی ثبت نام کنید.

جدول اطلاعات

اینستا والت نام یکی از انواع کیف پول های دیجیتالی می باشد که با هدف کلاهبرداری و پول شویی از مردم توسط کلاهبرداران ارز دیجیتال به وجود آمده بود. این والت رمز ارز دیجیتالی سه ماه پس از افتتاح و راه اندازی آن متوقف شد. در این قسمت می خواهیم در یک جدول همه اطلاعات موجود را جمع بندی کنیم.

موضوع اینستا ولت
تاریخ افتتاح ۲۹ ماه آوریل سال ۲۰۱۱
ارزهای پشتیبانی شونده بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و صد ها رمز ارز دیجیتالی دیگر
ویژگی این کیف پول دیجیتالی اتصال به حساب های دیگر، پشتیبانی از صد ها ارز دیجیتالی
معایب کیف پول دیجیتالی اینستا ولت کلاهبرداری های گسترده

اینستا ولت چه ویژگی هایی دارد؟

اینستا ولت نام یکی از انواع کیف پول های دیجیتالی می باشد که به صورت بین المللی فعالیت های خود را انجام می دهد. این کیف پول در ابتدا دارای امنیت و اعتبار بالایی بوده است اما پس از مدت زمان کوتاهی کاربرد خود را به صورت کامل از دست داد. در این قسمت از مقاله می خواهیم به برخی از ویژگی های اینستا ولت اشاره کرده و در رابطه با آن ها به شما توضیحاتی را ارائه دهیم.

اتصال به حساب های دیگر

یکی از بزرگ ترین ویژگی ها و مزیت هایی که این کیف پول دیجیتالی دارا می باشد، قابلیت اتصال به دیگر حساب ها می باشد. شما می توانید با استفاده از این برنامه و والت دیجیتالی رمز ارزهای خود را به حساب های دیگر نیز متصل نمایید. در واقع این به معنای آن می باشد که اینستا والت را می توان به دیگر صرافی ها و سایت های دیجیتالی متصل کرد و از آن ها به راحتی استفاده نمود.

پشتیبانی و حمایت از ارزهای دیجیتالی

از دیگر مزیت های بزرگی که کیف پول دیجیتالی اینستا والت دارا می باشد، حمایت کردن و پشتیبانی از رمز ارزهای دیجیتالی بسیاری می باشد که در این کیف پول دیجیتالی دیده می شود. این کیف پول می تواند از ارزهای بسیاری مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و صد ها رمز ارز دیجیتالی دیگر مراقبت و نگه داری نماید. البته این فقط برای اوایل افتتاح این کیف پول بود و مدتی پس از آن همه امکانات آن از کار افتاد.

مزایای اینستا ولت چیست؟

اینستا والت نیز مانند دیگر کیف پول های دیجیتالی می باشد که دارای مزیت های زیادی در اوایل افتتاح و راه اندازی آن بود. یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که این کیف پول دیجیتالی دارا می باشد، قابلیت ریکاوری و بازیابی اطلاعاتی می باشد که از آن حذف شده است.

همچنین این والت دیجیتالی می تواند از رمز ارزهای دیجیتالی بسیاری حمایت و پشتیبانی کند و تراکنش ها و تبدیل ارزهای دیجیتالی به یک دیگر را با سرعت فوق العاده بالایی انجام دهد. جالب است بدانید که اینستا ولت قابلیت اتصال به حساب های دیگر را به راحتی دارا می باشد و یکی از حساب های بین المللی بوده که می تواند به صورت جهانی مورد استفاده قرار بگیرد.

شما می توانید جهت یافتن اطلاعات بیشتر در رابطه با مزیت های اینستا ولت به سایت رسمی این کیف پول دیجیتالی مراجعه کرده و درباره آن مطالعه کنید.

معایب اینستا ولت چیست؟

اینستا والت با این که دارای ویژگی ها و مزیت های بسیاری می باشد اما عیب هایی را نیز دارا است که در این قسمت می خواهیم به آن ها اشاره کنیم. از بزرگ ترین عیب های این کیف پول دیجیتالی فقط همین را بگوییم که یکی از کلاهبرداری های بسیار بزرگ در سراسر جهان می باشد.

درست به همین دلیل بود که تنها ۳ ماه پس از افتتاح و راه اندازی این والت ارز دیجیتال فعالیت آن متوقف شد. به دلیل متوقف شدن فعالیت این برنامه نمی توان در آن عیب های دیگری را جست و جو کرد.

اینستا ولت چه ارزهایی را پشتیبانی می کند؟

همان طور که می دانید یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که اینستا ولت داشت، پشتیبانی و حمایت از رمز ارزهای دیجیتالی بود. این کیف پول دیجیتالی می توانست رمز ارزهای دیجیتالی بسیاری را با سرعت بالا به یک دیگر تبدیل نماید.

البته گفتنی است که در حال حاضر این کیف پول هیچ گونه فعالیتی را دنبال نمی کند. در این قسمت می خواهیم برخی از رمز ارزهای دیجیتالی که کیف پول دیجیتالی اینستا والت پشتیبانی و حمایت می کند را به شما معرفی کنیم و توضیحاتی را در رابطه با آن ها به شما ارائه دهیم.

بیت کوین

بیت کوین نام یکی از انواع رمز ارزهای دیجیتالی و پر سود ترین ارز دیجیتال می باشد که با توجه به جهش قیمت ها و پیشرفت هایی که در سال گذشته تاکنون داشته توانسته است در صدر جدول کوین مارکت بنشیند و عنوان پادشاهی ارزهای دیجیتالی را از آن خود نماید.

این رمز ارز نیز یکی از ارزهایی می باشد که توسط اینستا ولت حمایت و پشتیبانی می شود. جالب است بدانید که رمز ارز دیجیتالی بیت کوین در مقایسه با سال گذشته توانسته است افزایش قیمت ۷۰۰ درصدی را داشته باشد. نکته قابل ذکر این است که امکان دارد در سال آینده یعنی سال ۲۰۲۲ میلادی این ارز ریزش قیمت های بسیار زیادی را داشته باشد.

اتریوم

اتریوم نام یکی از انواع رمز ارزهای دیجیتالی می باشد که در سراسر جهان از محبوبیت ویژه ای بهره مند می باشد. این ارز در رتبه دوم جدول کوین مارکت قرار گرفته است و افزایش قیمت بسیار زیادی را در مقایسه با سال گذشته داشته است.

این طور به نظر می رسد که با افزایش قیمت های این ارز دیجیتالی اتریوم در سال آینده پادشاهی ارزهای دیجیتالی را از آن خود نماید. اتریوم نیز یکی از صد ها ارز دیجیتالی می باشد که توسط کیف پول دیجیتالی اینستا ولت حمایت و پشتیبانی می شود.

لایت کوین

یکی از انواع رمز ارزهای دیجیتالی لایت کوین می باشد که اکنون در رتبه ۷ جدول کوین مارکت قرار گرفته است و توسط کیف پول دیجیتالی اینستا والت حمایت و پشتیبانی می شود. این رمز ارز دیجیتالی در سال ۲۰۱۷ در جایگاه نخست جدول کوین مارکت قرار داشت و پادشاهی رمز ارزهای دیجیتالی را بر عهده داشت.

این ارز نیز یکی از صد ها رمز ارز دیجیتالی می باشد که دارای محبوبیت بسیار زیادی نزد کاربران و سرمایه گذاران دنیای ارز دیجیتالی است. با توجه به این که لایت کوین در مقایسه با سال گذشته جهش قیمت ها و پیشرفت های بسیار زیادی را داشته است امکان دارد که مجددا به مقام اول جدول صعود کند و یا جایگاه اتریوم را به نام خود به ثبت برساند.

تتر

تتر نام یکی از انواع ارزهای دیجیتالی می باشد که تا سال گذشته در میان ۲۰ ارز برتر دیجیتالی هم نبود اما طی سال گذشته تا به حال توانسته است با افزایش ارزش و بهای زیادی که داشته است و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر قرار بگیرد.

این رمز ارز دیجیتالی نیز یکی از صد ها ارز دیجیتالی است که توسط کیف پول دیجیتالی اینستا والت می تواند حمایت و پشتیبانی شود. این ارز در حال حاضر یکی از محبوب ترین رمز ارزهای دیجیتالی می باشد و از طرفداران بسیاری در میان ارزها در جدول کوین مارکت بهره مند می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا