رپورتاژ آگهی

چگونه روزی ۱۰۰۰ فالوور داشته باشیم؟ (راهنمای عملی)

یکی از چالش های بزرگ افرادی که به تازگی کسب و کارشان را در اینستاگرام شروع می کنند جذب فالوور است. به قول معروف ساخت پیج در اینستاگرام که کاری ندارد مهم این است علاقه مندان به کسب و کارتان را افزایش دهید. در اینستاگرام داشتن فالوور از همه چیز مهم تر است.

مسلما هر چه تعداد فالوورهای پیج تان بیشتر باشد درآمدتان هم بیشتر خواهد بود.

روش های مختلفی برای بالا بردن فالوورهای پیج وجود دارد که هم پولی هستند و هم رایگان! روش های پولی را کار نداریم چون هرکسی توانایی هزینه کردن برای جذب فالوور را در ابتدای کارش ندارد.

اما از روش های رایگان هرکسی به هر نحوی می تواند استفاده کند. ما هم در این مقاله قصد داریم روش های رایگان افزایش فالوور را به شما معرفی کنیم.

چالشی که برای شما داریم این است که باید روزی ۱۰۰۰ فالوور جذب کنید! اما آیا واقعا با استفاده از روش های رایگان می توان روزی ۱۰۰۰ تا فالوور بدست آورد؟ بله شما هم می توانید اما به شرط اینکه دقیقا به روش هایی که در این مقاله می گوییم عمل کنید.

قول می دهیم بعد از یک ماه نتایج بدست آمده شگفت زده تان می کند. اگر شما هم در جذب فالوور مشکل دارید پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آیا واقعا می توان روزی ۱۰۰۰ فالوور جذب کرد؟

جذب روزی ۱۰۰۰ فالوور اصلا غیرمنطقی نیست! پیج هایی را می شناسیم که روزی ۱۰ هزار فالوور واقعی به صورت اورگانیک بدست می آورند. پست های وایرالی که در اکسپلور وارد می شوند ورودی های بسیار بالایی جذب می کنند و در نهایت فالوورهای پیج هدف را هم افزایش می دهند.

دقیقا یکی از روش هایی که ما در این چالش باید ازش کمک بگیریم اکسپلور است. ما باید روی وارد شدن به اکسپلور و جذب انفجاری فالوور سرمایه گذاری کنیم. تنها در این صورت است که می توانیم فالوورهای پیج مان را به صورت اورگانیک و کاملا رایگان افزایش دهیم.

چطور به جذب روزی ۱۰۰۰ فالوور برسیم؟

نکاتی که در ادامه می گوییم دقیقا نقشه راه رسیدن به روزی ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام است. اگر طبق همین الگو پیش بروید حداقل بعد از ۱ ماه می توانید جذب روزی هزار فالوور را تجربه کنید. پس در ادامه همراه من باشید.

عاشق فالوورهای خود باشید

قبل از هر چیز این را باید عمیقا درک کنید که برای فعالیت بیزینسی در اینستاگرام باید عاشق فالوورهایتان باشید در غیر اینصورت قید موفقیت در اینستاگرام را بزنید. زمانی که عاشق فالوورهای خود هستید بیشتر برای آن ها وقت می گذارید، با عشق تولید محتوا می کنید، تمرکزتان فقط روی پول درآوردن نیست!

و در نهایت به فردی تبدیل می شوید که واقعا آمده تا نیاز مخاطبانش را برطرف کند. زمانی که عاشق فالوورهایتان شوید آن ها هم این موضوع را درک می کنند و به شما کمک می کنند تا بیشتر دیده شوید.

محتوای با ارزش و جذاب تولید کنید

اینستاگرام جایی است که روزانه حجم بالایی از محتوا بین افراد رد و بدل می شود. حوصله و وقت مردم کم است. در این شرایط باید محتوایی تولید کنید که واقعا ارزش دیدن را داشته باشد. محتوای شما به قدری باید جذاب باشد که توسط افراد بیشتری دیده شود.

اگر بتوانید محتوای جذاب تولید کنید اینستاگرام هم به شما توجه ویژه ای می کند و پست های شما را وارد اکسپلور می کند.

چطور به جذب روزی 1000 فالوور برسیم؟

در تولید محتوا استمرار داشته باشید

راز اصلی جذب فالوور در اینستاگرام فعالیت مستمر است. تا زمانی که در تولید محتوا در اینستاگرام استمرار داشته باشید می توانید روز به روز فالوورهای خود را افزایش دهید. الگوریتم اینستاگرام طوری طراحی شده است که پیج هایی را که فعالیت بیشتری دارند را به افراد بیشتری نمایش می دهد.

همین حالا اگر وارد اکسپلور خود شوید پیج هایی را می بینید که واقعا فعالیت خوبی دارند.

اگر حوصله ندارید یا به هر دلیلی وقت ندارید تولید محتوای مستمر داشته باشید فکر بالا بردن فالوورهایتان را به صورت اورگانیک و رایگان از سرتان بیرون کنید. چون قانون اول اینستاگرام این است که باید در تولید محتوا استمرار داشته باشید وگرنه جایی در اینستاگرام نخواهید داشت.

از ربات های افزایش فالوور اینستاگرام کمک بگیرید

یکی از بهترین روش ها برای جذب فالوور اورگانیک داشتن تعامل با پیج ها و مخاطبان هدف تان در اینستاگرام است. برای اینکه تعامل روزانه داشته باشید نیاز است که کارهایی را در روز به صورت روتین انجام دهید.

مثلا لایک کردن پست هایی که هشتگ های مربوط به کسب و کارتان را استفاده کرده اند. اگر خودتان بخواهید این کارها را انجام بدهید سخت و زمان بر است و خیلی وقت ها شدنی نیست!

اما راه کار چیست؟ استفاده از برنامه های افزایش فالوور مثلا ربات اینستاگرام است. کار اصلی این ربات ها شبیه سازی فعالیت های شما در اینستاگرام است.

مثلا شما می توانید ربات اینستاگرام تان را طوری برنامه ریزی کنید که پست های جدیدی که مربوط به کارتان است و تازه منتشر شده را لایک کند. با این کار تعامل اولیه بین پیج شما و مخاطب هدف تان ایجاد می شود و در مرحله بعد امکان فالو کردن پیج تان زیاد خواهد بود.

حتما سعی کنید از بهترین ربات اینستاگرام استفاده کنید. چون این ربات ها شما را در جذب فالوور واقعی و هدفمند خیلی کمک می کنند.

به خرید فالوور اینستاگرام فکر کنید

خرید فالوور اینستاگرام هم گزینه ای است که می توانید بهش فکر کنید. خرید فالوور اینستاگرام در صورتی که واقعی باشد خیلی به سود شما خواهد بود. چون زمانی که فالوورهای شما بالا باشد به بیشتر شدن روز به روز آن کمک می کند.

مثلا اگر پیجی ۱۰ تا دونه فالوور داشته باشد را با پیجی که ۱۰ هزار تا فالوور داشته باشد مقایسه کنید پیجی که ۱۰ هزار فالوور دارد شانس بیشتری در جذب فالوور اورگانیک خواهد داشت.

اما مهمترین نکته در خرید فالوور اینستاگرام این است که هرگز به فکر خرید فالوور فیک نباشید چون فالوورهای فیک باعث افت شدید پیج تان می شود و در این صورت اینستاگرام ممکن است پیج شما را شادوبن کند.

برای اینستاگرام نرخ تعامل مخاطبان با پیج خیلی مهم است. اگر درون پیج تان فالوورهای فیک باشد مطمئن باشید نرخ تعامل پیج تان به شدت افت می کند.
پس پیشنهاد می کنیم حتما از سایت های معتبر برای خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

سایت هایی که هم فالوور واقعی و هم فالوور ایرانی به شما بدهند. سایت همیار وب بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام واقعی در ایران با سابقه درخشان چندین ساله است.

در نهایت چطور به روزی ۱۰۰۰ فالوور می رسیم؟

اگر تمام مواردی که تا اینجا به شما گفتم را درست انجام بدهید و رعایت کنید به جذب روزانه هزار فالوور اینستاگرام خواهید رسید. مهم ترین کاری که باید انجام بدهید این است که ورودی از طریق اکسپلورتان را افزایش دهید.

زمانی که کاری کنید تا پست هایتان وارد اکسپلور اینستاگرام شود جذب روزانه فالوورتان به روزی ۱۰۰۰ خواهد رسید. راحت نیست اما شدنی است فقط باید در تولید محتوا استمرار داشته باشید.

امیدواریم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. اگر شما هم سوالی در مورد این مقاله داشتید حتما در قسمت کامنت ها بنویسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا