رپورتاژ آگهی

چرا در خرید پکیج کامل دوربین مداربسته باید دقت کنیم

در دنیای مدرن پرسرعت و به هم پیوسته، امنیت موضوع پر اهمیتی محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند شما در مورد کدام یک از محیط‌های مسکونی، تجاری و… صحبت کنید. برای هر کدام از آنها داشتن یک سیستم امنیتی مناسب اعتماد و آرامش بیشتری را به شما تزریق می‌کند. یکی از مهمترین محصولاتی که در سیستم امنیتی خودتان به آن نیاز خواهید داشت پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا است. البته قطعاً در خرید این پکیج کامل شما با گزینه‌های متنوعی در بازار مواجه خواهید شد. برند داهوا پکیج‌های خود را در انواع مختلفی روانه بازار می‌کند که در انتخاب هر کدام از آنها باید دقت زیادی به خرج دهید. عدم دقت سبب می‌شود در تصمیم گیری خودتان آگاهانه عمل نکنید و فاکتورهای اساسی در انتخاب یک سیستم نظارت امنیتی کامل را فراموش نمایید. در ادامه سعی می‌کنیم مواردی که کمک می‌کنند در خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا صحیح‌تر عمل کنید را خدمت شما بیان نماییم.

چگونه با دقت کامل خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا را انجام دهیم؟

برای اینکه خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا بدون مشکل برای شما انجام شود ابتدا باید برخی پارامترها را مد نظر قرار دهید. برای اینکه در این خرید تردید نداشته باشید ابتدا باید الزامات و اهداف خودتان از خرید دوربین‌های مداربسته را مشخص کنید. شما باید در نظر بگیرید که برای چه نقاطی از محیط خودتان دوربین نیاز خواهید داشت. طبیعتاً دوربین‌هایی که برای ورودی هر محدوده استفاده می‌شوند با دوربین‌هایی که برای نظارت بر کارکنان کارایی دارند متفاوت می‌باشند. همچنین دوربین‌هایی که برای ارزیابی جزئیات مثل تشخیص چهره یا پلاک مورد استفاده قرار می‌گیرند با دیگر انواع دوربین مداربسته متفاوت هستند.

شما ابتدا باید نیازهای خودتان در مورد دوربین مداربسته را به خوبی ارزیابی کنید و سپس براساس آن برای خرید اقدام نمایید. البته دقت داشته باشید که در پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا می‌توانید برای هر کاربردی گزینه خودتان را پیدا کنید. توجه به پارامترهای زیر کمک می‌کند تا خرید بهتری را تجربه نمایید.

انواع دوربین مداربسته‌های داهوا را بشناسید!

وقتی برای خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا اقدام می‌کنید ابتدا بهتر است انواع دوربین‌ها را شناسید. شناخت آنها کمک می‌کند تا گزینه‌ای که برای شما ایده آل است را سریعتر کشف نمایید. انواع دوربین‌های مداربسته عبارتند از:

  • دوربین گنبدی: اگر به دنبال یک دوربین مناسب برای محل زندگی خودتان هستید، سراغ این محصولات بروید. آنها دارای پوشش ۳۶۰ درجه هستند و با توجه به محفظه گنبدی شکلی که دارند امکان نفوذ به آنها سخت است.
  • دوربین گلوله‌ای: دوربین‌های گلوله‌ای بیشتر برای فضای باز مناسب هستند. با توجه به طراحی بلند و استوانه‌ای که دارند، دور از دسترس مردم قرار می‌گیرند و می‌توانند حالت امنیتی خود را حفظ نمایند.
  • دوربین های PTZ: این دوربین‌ها که می‌توانیم آنها را Pan-Tilt-Zoom نیز بدانیم برای کنترل از راه دور مناسب هستند. با کمک این دوربین‌ها شما می‌توانید از فاصله دور هم آنها را حرکت داده و برای نظارت مورد استفاده قرار دهید.
  • دوربین حرارتی: دوربین‌های حرارتی بیشتر برای تشخیص اشیا کاربرد دارند و می‌توانید آنها را در محیط‌های کم نور یا بدون نور استفاده کنید.

پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا

پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا

هنگام خرید پکیج کامل دوربین مداربسته باید کدام ویژگی‌ها را مد نظر قرار دهیم؟

پارامتر دیگری که هنگام خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا باید مد نظر قرار دهید، ویژگی‌هایی است که آن پکیج باید داشته باشد. به طور کلی پکیج‌هایی که دارای ویژگی‌های زیر باشند گزینه بهتری محسوب خواهند شد:

  • کیفیت تصویر: وضوح و کیفیت تصویر برای دریافت اطلاعات دقیق حیاتی است. اگر دوربین‌های مداربسته را برای نقاط حساس خریداری می‌کنید حتماً آنها را با رزولوشن‌های بالا تهیه نمایید.
  • دید در شب: اگر محیط شما کم نور است یا باید دوربین در شب هم فعال باشد باید سراغ دوربین‌های دید در شب بروید. اگر دغدغه قیمت این دوربین‌ها را دارید زیاد نگران نباشید. قیمت دوربین مدار بسته دید در شب داهوا می‌تواند خیال شما را از این بابت راحت کند.
  • میدان دید: هنگام خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا روی میدان دید هم حساسیت داشته باشید. هرچه میدان دید دوربین وسیع‌تر باشد شما می‌توانید بخش بیشتری از محدوده خودتان را پوشش دهید.
  • ذخیره سازی: فرایند ذخیره سازی اطلاعات در دوربین‌های مداربسته را هنگام خرید آنها بررسی کنید. دوربین‌هایی که از روش ذخیره‌سازی مبتنی بر ابر استفاده کنند گزینه‌های بهتری هستند.

خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا

خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا

اشتباهات رایج در خرید پکیج کامل دوربین مداربسته

معمولا مردم هنگام خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا دچار اشتباهاتی می‌شوند. به همین خاطر است که تاکید می‌کنیم در این کار دقت زیادی داشته باشید. برخی از اشتباهات رایج در خرید دوربین‌های مداربسته را با هم بررسی می‌کنیم:

  • به هیچ وجه دنبال خرید ارزان‌ترین دوربین‌های مداربسته نباشید. به خاطر بودجه محدود کیفیت را فراموش نکنید و روی آن تاکید زیادی داشته باشید. دوربین‌های ارزان قابلیت‌های زیادی ندارند و نمی‌توانند امنیت محیط شما را تضمین کنند.
  • در خرید دوربین‌های مداربسته به اندازه کافی تحقیق کنید. قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که ویژگی‌های یک دوربین را می‌دانید و از مزایای آن آگاه هستید.
  • اشتباه دیگری که احتمالاً خریداران دوربین مداربسته مرتکب شوند فراموشی قابلیت دید در شب است. اساساً بخش عمده نیاز امنیتی شما به دوربین‌های مداربسته برای شب است. اگر در این موقع کارایی نداشته باشند عملاً کمکی به شما نخواهند کرد.
  • دوربین مداربسته بدون سیستم مانیتورینگ می‌تواند کارایی زیادی برای شما داشته باشد. بخش عمده کارایی این دوربین‌ها مربوط به نظارتی است که می‌توانید روی محیط خودتان داشته باشید. بدون خدمات مانیتورینگ از این قابلیت استفاده نخواهید کرد.

خدمات مانیتورینگ

خدمات مانیتورینگ

پکیج کامل دوربین مداربسته را از کدام فروشگاه خریداری نماییم؟

فروشگاه‌های مختلفی هستند که می‌توانید برای خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا به آنها مراجعه نمایید. با این حال اگر می‌خواهید یک خرید مطمئن و بدون مشکل را پشت سر بگذارید باید دنبال فروشنده‌های معتبر بگردید. فروشگاه‌هایی مثل فروشگاه مهرسام ایمن با سابقه درخشانی که دارند گزینه جذابی محسوب می‌شوند. شما می‌توانید انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته مثل دوربین دید در شب را از این فروشگاه با قیمت مناسب خریداری کنید.

محصولاتی که مهرسام ایمن عرضه می‌کند در سطح کشور از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. شما می‌توانید از این فروشگاه برای خرید پکیج‌های اقتصادی و حرفه‌ای دوربین مداربسته استفاده کنید. در فروشگاه مهرسام ایمن امکان تعویض کالا در صورت ناراضی بودن شما وجود دارد. به مدت یک هفته فرصت دارید محصولاتی که از این فروشگاه خریداری کرده‌اید را با ذکر دلیل مرجوع نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا