تکنولوژی

نحوه تبلیغ اکانت اینستاگرام با ریلز در سال ۲۰۲۴

ریلز یکی از قابلیت های مهم اینستاگرام است که این روزها فضای مجازی را متحول کرده و افراد زیادی هستند که با کمترین فالوور، با تولید یک ریلز به خوبی دیده شده اند و ویوهای میلیونی گرفته اند. بنابراین ریلز می تواند یک قابلیت فوق العاده برای تبلیغ در اینستاگرام باشد. در این مقاله می توانید با نحوه تبلیغ اکانت اینستاگرام با ریلز آشنا شوید.

نحوه تبلیغ اکانت اینستاگرام با ریلز

اگر حساب اینستاگرام شما عمومی باشد، هر کاربری ممکن است Reel شما را ببیند. این یک راه خوب برای دستیابی و دسترسی به فالوورهای بیشتر خواهد بود. اگر ویدیویی جالب توجه باشد، کاربران آن را تا انتها تماشا خواهند کرد و ممکن است به پروفایل شما هم سری بزنند. هم‌چنین اگر از محتوایی که می‌بینند خوششان بیاید، صفحه را فالو خواهند کرد. در این‌جا نکات مهم در ساخت ریلز اینستاگرام برای گسترش تبلیغات حساب‌تان را بیان خواهیم کرد.

  • یک ویدیوی Reel با کیفیت بالا بسازید. کاربران به تصاویر تار یا پیکسلی نگاه هم نمی‌کنند.
  • یک ریلز اینستاگرام پویا و خاص بسازید تا توجه کاربران را به طور ویژه‌ای جلب کنید.
  • درباره‌ی یک ایده به خوبی فکر کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را منتقل کنید. از صحبت‌های طولانی خودداری کنید، شما بیش از ۳ ثانیه فرصت ندارید تا توجه یک کاربر را در اینستاگرام جلب کنید.
  • به اصل «یک ویدئو – یک ایده» پایبند باشید. یعنی برای هر محصول یا موضوع به طور جداگانه ریلز بسازید. یک ویدیو باید موضوعی واضح و متمایز و مشخص داشته باشد. چند موضوع را در یک محتوا نگنجانید.
  • مجبور نیستید که کل زمان ۳۰ ثانیه‌ای که برای ریلز اینستاگرام دارید را پر کنید. وقتی هر چیزی را که می‌خواستید گفتید و نشان دادید، دوربین را خاموش کنید. به این شکل محتوای شما مختصر و مفید خواهد بود. اگر هم که ۳۰ ثانیه برای انتقال پیام شما کافی نیست، یک IGTV آپلود کنید و یا یک لایو را شروع کنید.
  • متن اضافه کنید. بسیاری از کاربران ویدیوها را با صدای خاموش تماشا می‌کنند. در نتیجه ویدیوهای بدون زیرنویس را رد می‌کنند. تعداد زیادی از این دسته از افراد در اینستاگرام وجود دارند. هر مطلبی که در محتوای ویدیویی خود به زبان می‌آورید را حتما زیرنویس هم بکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا