گوناگون

لیست آموزشگاه رانندگی لیفتراک در تهران

رانندگی لیفتراک از جمله مواردی است که به آموزش تخصصی نیاز دارد. اگر دوست دارید رانندگی ماشین های سنگین و لیفتراک را بیاموزید باید با آموزشگاه های مربوط به آن آشنا شوید تا با اخذ گواهینامه لیفتراک به راحتی در این زمینه شغل خود را پیدا کنید. در این مطلب قصد داریم لیست آموزشگاه رانندگی لیفتراک در تهران را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهترین آموزشگاه ها را برای خودتان انتخاب کنید.

لیست آموزشگاه رانندگی لیفتراک در تهران

آموزشگاه رانندگی لیفتراک تهران نشان دهنده مهارت ها و دانش یک فرد برای کنترل و استفاده از ماشین آلات سنگین برای عملیات لیفتراک است. افرادی که این گواهینامه را دریافت کنند قادر هستند تا در صنایع مختلف از ماشین آلات لیفتراک استفاده کنند.

از آن جایی که کار با این ماشین آلات بسیار سخت و پیچیده است، شرایط سختی را برای صدور گواهینامه آن وضع کرده اند و افرادی که متقاضی آن هستند باید آموزش های لازم را در این رابطه ببینند.

از طرفی دیگر تکنسین های این ماشین آلات بازار کار بسیار خوبی دارند به همین دلیل نیز افراد بسیار زیادی به دریافت گواهینامه آن علاقه مند هستند.

نام آموزشگاه لیفتراک آدرس شماره تماس
۱- آموزشگاه رانندگی یاوران نظم تهران، انتهای همت غرب، جنب دانشگاه علوم انتظامی امین، مجتمع پردیس غدیر، آموزشگاه یاوران نظم ۰۲۱۴۸۹۳۱۳۵۳
۲- آموزشگاه رانندگی ناوبران شهرستان ری،جاده کارخانه انرژی ۰۲۱۵۶۵۲۸۱۱۲
۳- آموزشگاه رانندگی آسان خودرو شهرستان ری،جاده کارخانه انرژی ۰۹۱۲۸۹۹۳۸۲۱
۴- آموزشگاه رانندگی خاورمیانه استان تهران، جاده ساوه – سه راه آدران – جنب پمپ بنزین نصر – خیابان شهدای صنعت(قرمز) – نبش صنعت ۲۰ ۰۹۹۳۰۹۶۶۱۷۰,۰۹۱۱۲۱۵۳۸۵۱

شرایط لازم برای اخذ گواهینامه لیفتراک

برای دریافت این گواهی در ابتدا افراد باید به سن قانونی رسیده باشند. پس از آن لازم است تا از گواهی سلامت جسمی و روانی برخوردار باشند. بعد از آن که افراد شرایط گفته شده را داشته باشند، بایستی به یک آموزشگاه معتبر مراجعه کرده و برای گذراندن دوره های عملی و تئوری ثبت نام کنند.

افرادی که نمی توانند گواهینامه لیفتراک را بگیرند واقعیت آن است که این گواهی به همه افراد صادر نمی شود و برای اخد آن بایستی یک سری شرایط را داشته باشید.

به طور کلی می توان گفت افراد زیر نمی توانند گواهی لیفتراک داشته باشند.

  • کسانی که دارای محدودیت‌ های جسمی جدی هستند
  • افراد با مشکلات حاد بینایی یا شنوایی
  • کسانی که دچار ناراحتی‌ های روانی هستند
  • افرادی که تمرکز آن‌ها را مختل می‌کند
  • افراد زیر سن قانونی تعیین‌شده برای اخذ گواهینامه

مدارک مدارک لازم برای گرفتن گواهینامه لیفتراک

برای ثبت نام جهت دریافت گواهینامه لیفتراک، به هر آموزشگاهی که مراجعه کنید، یک سری مدارک از شما درخواست خواهند کرد. به طور کلی می توان گفت مدارک لازم برای گرفتن گواهینامه لیفتراک عبارت اند از:

  • کارت شناسایی معتبر (شناسنامه، کارت ملی یا گذرنامه)
  • گواهی پزشکی مبنی بر وضعیت سلامت جسمانی و روانی
  • مدرک تحصیلی (در صورت نیاز)
  • مدارک ثبت نام دوره آموزشی مرتبط(اگر قبلاً گذرانده باشید)
  • گواهی برگزاری دوره ‌های ایمنی (اگر قبلاً گذرانده باشید)
  • عکس پرسنلی

البته این مدارک را بایستی برای ثبت نام به آموزشگاه مد نظر خود تحویل دهید. برخی از آموزشگاه ها ممکن است مدارک دیگری را نیز از شما درخواست کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا