خانه و سبک زندگی

محل فروش چرخ دستی حمل بار + ۱۳ مدل پرفروش

چرخ دستی حمل بار مینی چی بخریم؟  قیمت چرخ دستی حمل بار تاشو چقدر است؟ همانطور که می دانید برای حمل بارهای سنگین در انبار و یا مکان های دیگر برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و همچنین سنگینی بار مجبور به استفاده از چرخ دستی حمل بار خواهید بود.

اگر شما هم قصد خرید چرخ دستی حمل بار را دارید جای درستی آمده اید ما در این مقاله قصد داریم بهترین مدل های این وسیله را به شما معرفی کنیم که بصورت آنلاین می توانید هر مدلی را که پسند کردید ثبت سفارش کنید.

چرخ دستی حمل بار

همانطور که بالا هم اشاره کردیم افرادی که در انبار ها و یا فروشگاه های بزرگ فعالیت می کنند در طول روز مشغول به جابجایی وسیله های سنگین هستند بعضی از وسیله ها که به صورت انفرادی نمی توان آن را حمل کرد

و با چند نفر برای جابجایی حضور داشته باشند چرخ حمل دستی اینجا بکار شما می آید و به راحتی می توانید اجسام سنگین را بدون خستگی در طول روز حمل کنید.

این وسیله دارای یک دسته و شکل ظاهری آن بصورت L هست و در انتهای آن دو عدد چرخ برای حمل آسان و یک کفی برای قرار دادن بار روی آن تعبیه شده است.

جنس این وسیله معمولا از فلز است و بسیار مقاوم در برابر آسیب های احتمالی مانند شکستن و خراب شدن هستند. چرخ دستی حمل بار در ابعاد و ظرفیت های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز می توانید گزینه مناسب برای کار خود را انتخاب کنید.

همچنین از این وسیله اگر دقت کرده باشید بیشتر در فرودگاه ها برای حمل چمدان ها و بارها و همچنین در هتل ها برای جابجایی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا باید از چرخ حمل دستی استفاده کنیم؟

  1. برای جلوگیری از آسیب دیدگی انسانی مانند کمر درد و خستگی میتوانید از این وسیله باری حمل بار استفاده کنید.
  2. با این وسیله می توانید بارهای با حجم زیاد را در زمان کمتری جابجا کنید و با کمترین نیروی انسانی
  3. همچنین این وسیله به گونه ای طراحی شده است که در عین اینکه بار زیادی را می توانید حمل کنید از آسیب های احتمالی به بار نیز کاهش پیدا می کند.

انواع مختلف چرخ دستی حمل بار

چرخ دستی در انواع مختلف و برای کاربری های مختلف تولید و روانه باز شده است که اجسام با وزن های مختلف را می توانند حمل کنند.

  • چرخ دستی حمل بار تک چرخ
  • چرخ دستی مناسب فروشگاه
  • چرخ دستی حمل بار مناسب برای جابجای رو پله که دارای سه چرخ بوده و حمل روی پله را آسان می کند.
  • چرخ دستی با قابلیت تنظیم دسته و تاشو

نکات مهم قبل از خرید چرخ دستی حمل بار

ابعاد باربر: اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید اندازه و ابعاد خود وسیله ای است که چقدر از مکان شما را قرار است اشغال کند و همچنین باید مدلی را انتخاب کنید که در انبار و یا فروشگاه شما به راحتی اگر قفسه زده باشید از بین قفسه ها و راه رو ها عبور کند.

ابعاد صفحه کف دستگاه: دومین فاکتور توجه به کفی حمل بار است حتما قبل از خرید باید اطلاع داشته باشید باری که قرار است با این وسیله حمل کنید براحتی روی کفی باربر قابل جابجایی است یا خیر.

ظرفیت حمل بار: سومین فاکتور و یکی از مهمترین فاکتور ها توجه به ظرفیتی است که باربر می تواند آن را حمل کند در نتیجه شما باید با توجه به وزن باری که قرار هست آن را با چرخ دستی حمل کنید هنگام خرید به ظرفیت آن دقت لازم را داشته باشید.

قیمت چرخ دستی حمل بار چقدر است؟

چرخ دستی ها بر اساس استفاده ای که دارند قیمت های متفاوتی را نیز دارا هستند قیمت به فاکتورهای زیاد اعم از نوع وسیله، ابعاد و اندازه، ظرفیت، جنس و … بستگی دارد.

بهترین مدل چرخ دستی حمل بار کدام است؟

ما در این مقاله قصد معرفی یکی از مدل های چرخ دستی که همان چرخ دستی حمل بار است را داریم که بیشتر بری کارگاه هاو فروشگاه های بزرگ و همچنین هتل و فرودگاه ها کاربرد دارد را معرفی می کنیم.

این چرخ دستی قادر به جابجایی اشیاء و اجسام از ۵۰۰ کیلو گرم به بالا هستند. در ادامه بهترین مدل های چرخ دستی حمل بار موجود در بازار را به همراه قیمت و مشخصات معرفی می کنیم که بصورت آنلاین می توانید از سایت معتبر دیجی کالا بصورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

بسیار از شما ممنونیم که تا اینجای مقاله با ما همراه بوده اید امیدواریم که این مقاله مورد قبول شما واقع شده باشه و استفاده لازم را برده باشید. در ادامه شما می توانید بهترین مدل های چرخ دستی موجود در بازار را مشاهده کنید.

چرخ باربر دستی مدل 2w.max ظرفیت 250 کیلوگرم

چرخ باربر دستی مدل 2w.max ظرفیت 250 کیلوگرم

1,890,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد باربر
    73x60x135 سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه کف
    50x38 سانتی‌متر
  • ظرفیت حمل بار
    250 کیلوگرم
  • قطر چرخ
    21 سانتی‌متر
  • وزن باربر
    18 کیلوگرم کیلوگرم
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
چرخ باربر دستی  مدل EXTRA

چرخ باربر دستی مدل EXTRA

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ابعاد کفی 40x50 و ارتفاع چرخ دستی 130 سانتی متر عرض چرخ تا چرخ65 سانتی متر ابعاد کفی40x50 استفاده از جوش CO2 که مقاومت را در نقاط متصل بالا میبرد استفاده از رنگ کوره ای الکترو استاتیک در تولید (مقاوم در برابر شرایط جوی ) قابلیت حمل بار تا 500 کیلو گرم چرخ های تو پر لاستیک فشرده با آرایش ستاره ای و بلبرینگ تقویت شده جنس بدنه از پروفیل آهن تقویت شده (لوله 2.5 )
  • ابعاد باربر
    130x40x50 سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه کف
    40x50 سانتی‌متر
  • بازه ظرفیت باربر
    151 تا 200 کیلوگرم
  • ظرفیت حمل بار
    250KG
  • وزن باربر
    20KG کیلوگرم
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
باربر دستی مدل تاشو دسته کشویی کد 110

باربر دستی مدل تاشو دسته کشویی کد 110

  • بازه ظرفیت باربر: 51 تا 100 کیلوگرم
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
باربر  دستی مدل Three modes

باربر  دستی مدل Three modes

  • بازه ظرفیت باربر: 151 تا 200 کیلوگرم
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا