رپورتاژ آگهی

دانلود فیلم ترسناک

در این نوشته تصمیم داریم فیلم ترسناک برتر سال ۲۰۲۱ را معرفی کنیم که دیدن آن ها برای طرفداران این ژانر لازم به نظر می ‌رسد.

دانلود فیلم ترسناک

۱. خوش‌شانس (Lucky)

کارگردان: Natasha Kermani
ستارگان: Leith M. Burke, Dhruv Uday Singh

فیلم ترسناک خوش ‌شانس در مورد زنی است که در حومه شهر زندگی می ‌کند و از طریق مردی مرموز با مقاصد خطرناک و جنایت ‌کارانه تعقیب می گردد. زن سعی می کنند تا اطرافیان را متوجه این تهدید نماید ولی بی‌ توجهی آن ‌ها موجب می ‌شود نهایتا خودش مجبور به اقدام جدی گردد و کنترل نمودن زندگی‌ بحران ‌زده را به دست گیرد.

۲. به حقیقت پیوستن (Come True‎)

کارگردان: Anthony Scott Burns
بازیگران: Landon Liboiron, Carlee Ryski

فیلم «به حقیقت پیوستن» یک فیلم ترسناک علمی-تخیلی است که آنتونی اسکات کارگردانی و نوشتن فیلم ‌نامه آن را برعهده داشته. برنز فیلم‌ ساز، موسیقی ‌دان و متخصص جلوه‎ های ویژه در کانادا است.

او کارگردانی آثار سینمایی را از سال ۲۰۱۹ شروع کرده اما از سال ۲۰۱۱ در صنعت سینما شروع به کار نموده است.
این فیلم ترسناک در مورد نوجوانی فراری است که در یک آزمایش مربوط به پروسه های خواب شرکت می ‌کند؛ این از آنچه ابتدا به نظر می ‌رسید فراتر رفته و به وضعیت ترس ‌آوری باعث شده که حاکی از قدرت عجیب رویا می باشد.

۳. تخلف (Violation)

کارگردان: Madeleine Sims, Dusty Mancinelli
ستارگان: Madeleine Sims-Fewerm, Jesse LaVercombe

داستان فیلم در مورد یک خانم جوان و در حال جدایی از همسراست که بعد از سال ‌ها به خانه خواهر کوچکترش بر می ‌گردد. زمانی که خواهر و نا برادری ‌اش به او خیانت نموده و از اعتمادش سو استفاده کرده است. زن در واکنش یک نوعی انتقام ‌گیری را پیش می ‌گیرد.

۴. قدرت (The Power)

کارگردان : Corinna Faith
ستارگان , Marley Chesham, Rose Williams

اوایل دهه ۱۹۸۰ در لندن یک پرستار، شب نخست کار خود را در درمانگاه هنگام قطعی برق ناشی از اعتصاب نمودن کارگران می گذارند. داخل تاریکی عمیق این درمانگاه زن اسیر یک نیرو ماورایی می‌ گردد که ریشه در گذشته تاریک زندگی او دارد.

۵. در زمین (In the Earth‎)

کارگردان: Ben Wheatley
ستارگان: Joel Fry, Reece Shearsmith, Hayley Squires

داستان فیلم در جهانی رخ می دهد که ویروسی مرگبار در آن انتشار یافته است و همه به شکلی در تلاش‌ هستند تا درمانی جهت این ویروس پیدا نمایند.

هم ‌زمان در این شرایط یک دانشمند که به جنگلی اعزام شده با همراهی یک راهنما به دنبال یک پزشک وارد مناطق ترسناکی از جنگل می ‌شود که اتفاقات جاری در فیلم را جلو می برد.

۶٫ جن (The Djinn)

کارگردان: David Charbonier, Justin Powell
ستارگان: Ezra Dewey, Rob Brownstein

این فیلم ترسناک داستان زندگی پسر لالی است که جهت رسیدن به بزرگترین آرزوی زندگی خود یعنی صحبت کردن در آپارتمان محل زندگی خود یک جن را احضار می‌ کند ولی با حضور جن در آپارتمان موقعیت پیچیده می ‌شود.

شما می توانید جهت دانلود کردن فیلم های ترسناک به این سایت مراجعه نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا