گردشگری

جزیره مادیرا در کدام کشور است؟ + تصاویر

سفر به مجمع الجزایر مادیرا

مجمع الجزایر مادیرا منطقه ای خودمختار از کشور پرتغال در شمال اقیانوس اطلس است که در دو مرحله در سال های ۱۴۱۹ و ۱۴۲۰ میلادی توسط دو دریانورد پرتغالی کشف شد و پایتخت آن فونچال یا فونچال است.

سفر به جزیره مادیرا یک تجربه فوق العاده است. در این قسمت می توانید با دیدنی های جزیره مادیرا در پرتغال آشنا شوید و این مناطق را بهتر بشناسید.

معرفی جزیره مادیرای پرتغال

این جزایر همیشه یکی از امن ترین مقاصد گردشگری بوده اند و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند، اما چه چیزی باعث شهرت این مناطق شده است. این مجموعه جزایر یکی از مناطق خودمختار پرتغال است که هر ساله میزبان گردشگران زیادی است. در وسط اقیانوس اطلس شمالی توسط ملوانان پرتغالی کشف شد.

پایتخت این کشور فونشال یا فونچال است. این منطقه تفریحی توریستی جاذبه های بسیار خوبی دارد. این مناطق شگفت انگیز شامل چهار جزیره با نام های مختلف است. جزایر Madeira، Desertas، Porto Santo و Savage زیبا و دیدنی هستند.

این جزایر زیبا یکی از دورافتاده ترین نقاط کشور اروپایی و متعلق به پرتغال است. در مسیر رسیدن به این جزیره باید از طریق کشتی های دریایی کارائیب سفر کنید. همانطور که گفته شد بندر فونچال یکی از بنادر مهم این گروه از جزایر است.

جاذبه‌های گردشگری:

زمانی که قدم به این جزیره می‌ گذارید، گویی وارد یک شهر خیالی شده تمام مناظر بکر و همانند نقاشی است. انواعی از گل‌ ها درختان سواحل بکر صخره‌ های مرتفع را می‌ توانید در این نواحی مشاهده کنید.

جالب است بدانید، در این نواحی جشن‌ های مهمی برگزار می‌ شود که این جشن‌ ها نیز میزبان گردشگران زیادی هستند. جشن‌ های گل و گلدوزی از مهم‌ ترین آنها می‌ باشد. این منطقه نیز دارای فرودگاه بوده و امتیازهای زیادی دارد. امروزه یکی از مکان‌ های گردشگری بوده که علاقه مندان زیادی دارد.

هتل‌ ها و رستوران‌ های مادیرا:

تجربه سفر شما با اقامت در یک هتل زیبا و گردشگری بیشتر می‌ شود. برخی از این هتل‌ ها امتیاز های زیادی داشته به ویژه اینکه چشم اندازهای فوق العاده‌ای دارند. رستوران‌ های این نواحی نیز امن بوده و تنوع زیادی دارد. این مجموعه جزیره داره رستوران‌ های بهداشتی و مناسبی هستند.

جالب است بدانید حتی در شرایط کرونا این جزایر یکی از ایمن‌ ترین جزایر بوده و از نظر بهداشتی و ایمنی امتیاز های زیادی کسب کرده که به همین دلیل گردشگران زیادی به آن سفر کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا