رپورتاژ آگهی

لیفت سینه بعد از شیردهی

لیفت سینه بعد از شیردهی یک راه حل جراحی است که برای بسیاری از زنان بعد از دوره شیردهی مطرح می‌شود. شیردهی، عصبانیت و تغییرات بارداری ممکن است به شکل و ساختار سینه‌ها آسیب برسانند، و از این رو بهبود ظاهر و احساس سینه‌ها از طریق لیفت سینه پس از شیردهی به معنای اعمال تغییرات جوان‌تر کننده و بالا کشنده در این منطقه است. این روش جراحی به زنان امکان می‌دهد تا از سینه‌های خود بعد از مرحله شیردهی راضی‌تر باشند و به ظاهر جوان‌تر و بلندتری بپردازند.

لیفت سینه چگونه انجام می شود؟

جراحی لیفت سینه یک راه‌حل جراحی یک اندازه نمی‌باشد. جراح پلاستیکی شما با توجه به ظاهر فعلی سینه‌های شما و اهداف شما برای جوان‌سازی سینه، روش‌های جراحی ماستوپکسی را سفارشی‌سازی خواهد کرد. این بعنوان به معنای آن است که جراح شما ممکن است بین چند روش برش انتخاب کند که ممکن است کمتر یا بیشتر تجاوزی باشند. تکنیک‌های تجاوزی‌تر احتمالاً بیشتر توانایی شیردهی شما پس از جراحی لیفت سینه را تحت تأثیر قرار خواهند داد.

۵ دلیل اصلی برای لیفت سینه بعد از شیردهی

  • افتادگی سینه : بیایید صادق باشیم، مادر شدن و ارتباطی که در حین شیردهی با نوزادان خود داریم، یک تجربه فوق‌العاده و خوشایند است، اما وقتی این همه جادو به پایان می‌رسد، واقعیت بر ما تنها می‌آید و می‌بایست با آن مواجه شویم که سینه‌های ما دیگر همانگونه که قبلاً بوده‌اند نخواهند بود. در طول نه ماه بارداری، اندازه سینه‌های ما افزایش می‌یابد و پوست و بافت کشیده می‌شوند. پس از بارداری، پوست کشیده شده از انعطاف‌پذیری خود دست می‌کشد و این باعث شلیک سینه می‌شود.
  • شما می‌توانید سینه‌هایی بلند و چابک داشته باشید، حتی بیشتر از قبل از بارداری. این امر باعث می‌شود که احساس جذابیت و جذابیت بیشتری داشته باشید، که به افزایش اعتماد به نفس شما کمک خواهد کرد.
  • آن پیراهنی که بسیار دوست دارید، شگفت‌آور خواهد نمود. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود که سایر قطعات لباس را امتحان کنید که تاکنون از امتحان آنها به دلیل نگرانی از متناسب نبودن با قامتتان اجتناب کرده‌اید.
  • با وداع گفتن به درد کمر و گردن ناشی از شلیک سینه، لیفت سینه می‌تواند به طور مثبت بر کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد.
  • اکنون می‌توانید به فعالیت‌های ورزشی جدیدی بپردازید که به دلیل شلیک سینه نمی‌توانستید قبلاً انجام دهید. دویدن، وزنه‌برداری، یا حتی انجام کارهای روزمره در منزل می‌تواند مشکل واقعی باشد اگر از شلیک سینه رنج می‌برید.

برای کسانی که به دنبال راهکاری برای کوچک کردن هاله سینه هستند، مقاله اختصاصی دکتر ایزدپناه را در سایت ما مطالعه کنید. در این مقاله، شما می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد این روش جراحی و نحوه انجام آن بیابید. اگر می‌خواهید هاله سینه‌تان را به طور موثر کوچک کنید و به شکل دقیق‌تری در مورد این جراحی مطلع شوید، حتما این مقاله را بخوانید.

لیفت سینه فقط برای مادران نیست

لیفت سینه یک روش یکتا برای مادران نیست. هر زنی که از شلیک سینه رنج می‌برد، سبب یک شکست وزن ناگهانی، ژنتیک یا بر اثر پیری بوده باشد، می‌تواند بدون مشکلی اقدام به لیفت سینه کند.

پس اگر فکر می‌کنید که می‌خواهید دوباره سینه‌های بلند و چابک داشته باشید، وقت آن رسیده که با یک جراح صحبت کنید که می‌تواند شما را در تمام فرآیند هدایت کند و علاوه بر آن، نتایجی را که انتظار دارید به شما ارائه دهد و به بهداشت و رفاه شما توجه کند.

آیا لیفت سینه در شیردهی اختلال ایجاد می کند؟

به عنوان یک روش طراحی شده برای تازه‌سازی و تغییر شکل سینه‌های شلیک شده، لیفت سینه در سال ۲۰۲۳ جزو محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی است. در طی ماستوپکسی، بافت اضافی برداشته و بازجا می‌شود تا به یک پروفایل سینه جوان‌تر و “پرت” دست پیدا کنیم. به طبیعت امر می‌رسد که برخی از بیماران سوال دارند که آیا جراحی لیفت سینه توانایی شیردهی موفق را در آینده تحت تأثیر قرار می‌دهد یا خیر. در نهایت، لیفت سینه می‌تواند انجام شود بدون اختلال در شیردهی؛ با این حال، مهم است به یاد داشت که حتی قبل از انجام این جراحی، همه زنان قادر به شیردهی نیستند.

برای زنانی که نمی‌توانند شیردهی کنند، ماستوپکسی این نتیجه را تغییر نخواهد داد. با این حال، آن‌هایی که قبلاً شیردهی کرده‌اند، می‌توانند توانایی شیردهی را پس از عمل جراحی لیفت سینه حفظ کنند. تکنیک‌های ویژه‌ای وجود دارد که به دکتر دورست امکان می‌دهد سینه‌ها را بلند کند و در عین حال از آسیب به اعصاب و لوله‌های شیر جلوگیری کند. انتقال خواسته‌ها و انتظارات خود برای دستیابی به نتایج زیبا و رضایت متقابل بعد از عمل جراحی بسیار مهم است.

به منظور بهبود نتایج نهایی شما، تیم ما به طور کلی توصیه می‌کند که منتظر بمانید تا برنامه‌های آینده‌ای برای باروری یا شیردهی وجود نداشته باشد تا لیفت سینه انجام دهید. داشتن فرزندان ممکن است پوست را کشش دهد و بافت سینه را کمتر از پیش انعطاف‌پذیر کند، که ممکن است تازه‌سازی که با جراحی انجام داده‌اید را برگرداند.

چگونه لیفت سینه می تواند بر توانایی من برای شیردهی تأثیر بگذارد؟

بزرگ‌ترین خطر برای توانایی شیردهی شما پس از جراحی لیفت سینه، آسیب ممکن به لوله‌های شیر و اعصاب در سینه‌های شماست. بیشتر تکنیک‌های جراحی لیفت سینه شامل بازجا کردن سینه‌بچه بالاتر در پروفایل سینه و بهبود اندازه و شکل آرئولا می‌شوند. به طور معمول، سینه‌بچه طی جراحی به جریان خون شما وصل می‌ماند، با این حال، خطر آن وجود دارد که برش اطراف آرئولا لوله‌های شیر و اعصاب را مجروح کند. پس از بهبود و زمان، امکان دارد که لوله‌های شیر و اعصاب مسیرهای جدیدی را شکل دهند و توانائی فعالیت خود را بازیابی کنند، اما بسیار سخت است که این امر را قبل یا در طی جراحی پیش‌بینی کرد.

بنابراین آیا اگر بخواهم جراحی لیفت سینه انجام دهم، می توانم با شیر مادر تغذیه کنم؟

شاید! اکثر زنانی که جراحی لیفت سینه انجام داده اند می توانند بعد از جراحی لیفت سینه مقداری شیر تولید کنند. حتی اگر قادر به تولید شیر کامل نباشید، شما و کودکتان همچنان از تجربه شیردهی بهره مند خواهید شد، حتی اگر نیاز به مکمل داشته باشید. البته، تشخیص اینکه آیا توانایی شما برای تولید شیر کامل تحت تاثیر جراحی لیفت سینه قرار گرفته است، قبل یا حتی بعد از جراحی غیرممکن است. تا بعد از زایمان و اقدام به شیردهی متوجه نخواهید شد. اگر قصد بچه دار شدن دارید و شیردهی برای شما مهم است، نگرانی های خود را با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید. شما ممکن است صبر کنید تا عمل جراحی لیفت سینه تا پایان بچه دارشدن انجام شود. به خاطر داشته باشید که اندازه و شکل سینه‌های شما تحت تأثیر بارداری و شیردهی قرار می‌گیرد و لیفت و نیمرخ سینه‌های شما احتمالاً پس از تولد نوزاد تغییر می‌کند، حتی اگر قبلاً جراحی لیفت سینه انجام داده باشید.

جمع بندی

لیفت سینه پس از شیردهی یک روش جراحی است که به افراد امکان می‌دهد تا بعد از تجربه شیردهی و تغییراتی که در اثر آن رخ می‌دهد، سینه‌هایی بلندتر و جوان‌تر داشته باشند. این جراحی با بهره‌گیری از تکنیک‌های متنوع سفارشی‌سازی می‌شود تا به نتایج بهینه برای هر بیمار برسد. اگرچه ممکن است جراحی لیفت سینه بعد از شیردهی توانایی شیردهی را تحت تأثیر قرار دهد، اما با تکنیک‌های خاص و درست انجام داده شده، این امکان وجود دارد که تا حدی تأثیرگذاری بر توانایی شیردهی داشته باشد و این امر می‌تواند با مشورت و توجه به نیازهای خاص هر بیمار بهبود یابد.

دکتر کامبیز ایزدپناه فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی برای رفاه حال شما عزیزان از روزهای شنبه تا سه شنبه در ساعات کاری ۱۴ الی ۱۷ پاسخگوی شما عزیزان است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی، مقالات سایت را به آدرس www.drkambizizadpanah.net مطالعه نموده و یا نمونه کارهای بیشتری را در پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا