رپورتاژ آگهی

خدمات پس از فروش معتبر و نصب بیم دتکتور اعلام حریق

خدمات پس از فروش معتبر و نصب بیم دتکتور اعلام حریق برای هر ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. بیم دتکتورها به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات حفاظتی در برابر حریق شناخته می‌شوند و در صورت نصب نکردن آن‌ها، خطرات جدی را برای ساختمان و ساکنین آن به وجود می‌آورند. به همین دلیل، انتخاب یک شرکت معتبر برای نصب و خدمات پس از فروش بیم دتکتور اعلام حریق بسیار اهمیت دارد. شرکت‌هایی که خدمات نصب و پشتیبانی بیم دتکتور اعلام حریق را ارائه می‌دهند، باید توانایی نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها را داشته باشند و بتوانند به صورت سریع به هر گونه خرابی و نقصی در دستگاه‌ها پاسخ دهند. در این مورد، شرکت‌هایی که دارای تیم فنی قوی و مجرب هستند و از تجهیزات پیشرفته برای نصب و خدمات پس از فروش استفاده می‌کنند، توانسته‌اند در بازار خود را جایگاهی ارجح نسبت به رقبای خود پیدا کنند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انواع تجهیزات اعلام و اطفا حریق می توانید همین حالا با شماره ۰۲۱۶۶۵۶۴۶۸۵ تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این شرکت برخورددار شوید.

بیم دتکتور چیست؟

بیم دتکتورها یکی از اجزای مهم از تجهیزات اعلام حریق به شمار می روند. این دستگاه‌ها با تابش پرتوهای نوری و با تشخیص وجود دود و گازهای سمی، به صورت خودکار به مرکز کنترل اعلام حریق اطلاع می‌دهند. بیم دتکتورها به دو نوع دودی و حرارتی تقسیم می‌شوند.

در ادامه به توضیح این دو نوع بیم دتکتور پرداخته خواهد شد.

بیم دتکتور دودی

بیم دتکتورهای دودی با تشخیص دود و گازهای سمی، به صورت خودکار به مرکز کنترل اعلام حریق اطلاع می‌دهند. این دستگاه‌ها شامل دو نوع دتکتور دودی خطی و دودی نقطه‌ای هستند. دتکتور دودی خطی در طول سقف نصب می‌شود و با تشخیص دود، به صورت خودکار به مرکز کنترل اعلام حریق اطلاع می‌دهد. دتکتور دودی نقطه‌ای نیز به صورت مستقیم در محل‌های خطرناک مانند کابینت‌های برق و اتاق‌های فنی نصب می‌شود.

بیم دتکتور حرارتی

بیم دتکتورهای حرارتی تغییر دما و حرارت را تشخیص داده و به صورت خودکار مرکز کنترل حریق را آگاه می‌کند. این دستگاه‌ها شامل دو نوع دتکتور حرارتی ثابت و دتکتور حرارتی قابل تنظیم هستند. نصب دتکتور حرارتی قابل تنظیم نیز برای تشخیص حرارت در محل‌های خطرناک مانند کابینت‌های برق و اتاق‌های فنی انجام می‌گیرد.

انواع بیم دتکتور

همین حالا با شماره ۰۲۱۶۶۵۶۴۶۸۵ تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان شرکت دژ صنعت در زمینه انواع سیستم اعلام و اطفا حریق برخورددار شوید.

انواع مدل بیم دتکتور؟

بیم دتکتورها از لحاظ نوع، شکل و کاربرد متنوع هستند. در ادامه به معرفی برخی از انواع مدل بیم دتکتور پرداخته می‌شود.

بیم دتکتورهای دودی

بیم دتکتورهای دودی، مدل‌هایی هستند که با تشخیص دود، اعلام حریق را به سیستم اعلام حریق ارسال می‌کنند. این دستگاه‌ها از انواع مختلفی شامل بیم دتکتورهای دودی تکنولوژی آدرس‌پذیر، دودی آدرس‌ندار، دودی خطی و غیره تشکیل شده‌اند.

بیم دتکتورهای حرارتی

در بیم دتکتورهای حرارتی، افزایش دما به عنوان نشانه وقوع حریق در نظر گرفته می‌شود. این دستگاه‌ها نیز مانند بیم دتکتورهای دودی، شامل انواع مختلفی مانند حرارتی تکنولوژی آدرس‌پذیر، حرارتی آدرس‌ندار و حرارتی خطی است.

بیم دتکتورهای شعاعی

بیم دتکتورهای شعاعی، با استفاده از پرتوهای نوری به صورت مستقیم، وجود دود یا آتش را تشخیص می‌دهند. این دستگاه‌ها از دو نوع فرستنده-گیرنده End-to-End و رفلکتوری تشکیل شده‌اند.

بیم دتکتورهای گازی

بیم دتکتورهای گازی، با تشخیص گازهایی همچون کربن‌مونوکسید، گازهای قابل اشتعال و غیره تشخیص می‌دهند که حریق وجود دارد. این دستگاه‌ها برای برخی محیط‌های خاص مانند کارخانجات، سوختگیرها و غیره استفاده می‌شوند.

» مطالعه بیشتر: پیشنهاد ما به شما مطالعه بشتر در ارتباط با دتکتور شعله است.

انواع بیم دتکتور

معیارهای یک انتخاب مناسب؟

نصب بیم دتکتورها مهمترین بخش از سیستم اعلام حریق است که مستلزم انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه ای برای انجام این کار است. در انتخاب شرکت مناسب، باید به چند معیار اصلی توجه کرد.

نوع بیم دتکتور

نوع بیم دتکتور باید با نیازهای محیطی هماهنگ باشد. برای مثال، در محیط‌هایی که ذرات خیس و دودی به دلیل فعالیت‌های صنعتی وجود دارند، بیم دتکتورهای خطی مانند بیم دتکتورهای لیزری بهترین گزینه هستند.

قابلیت اطمینان

بیم دتکتورها باید قابلیت اطمینان بالایی داشته باشند تا در صورت بروز حریق، به درستی عمل کنند. برای این منظور، باید از شرکت‌هایی با تجربه و شناخت کامل از تکنولوژی‌های بیم دتکتور استفاده کرد.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شامل نصب، راه اندازی، تعمیر و نگهداری بیم دتکتورها است. شرکتی که خدمات پس از فروش قوی داشته باشد، می‌تواند بهترین گزینه برای نصب بیم دتکتورهای اعلام حریق باشد. بنابراین، در انتخاب شرکت نصب بیم دتکتورها، باید به خدمات پس از فروش آنها نیز توجه کرد.

دتکتور شعله

عوامل موثر بر قیمت بیم دتکتور؟

قیمت بیم دتکتورها یکسان نیست و با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت بیم دتکتور پرداخته خواهد شد.

نوع بیم دتکتور

نوع بیم دتکتور یکی از عواملی است که قیمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بیم دتکتورهای دودی خطی، دودی نقطه ای، بیم دتکتورهای گرمایی و بیم دتکتورهای لیزری از نوع بیم دتکتورها هستند که با توجه به نوع آن، قیمت متفاوتی دارند.

برد بیم دتکتور

برد بیم دتکتور نیز یکی از عوامل تعیین کننده قیمت آن است. برد بیم دتکتور می تواند از چند متر تا چند صد متر باشد. قیمت برد بیم دتکتور بالاتر، بیشتر است.

محدوده پوشش دهی

محدوده پوشش دهی بیم دتکتور نیز بر روی قیمت آن تاثیر دارد. بیم دتکتورهایی با محدوده پوشش دهی بیشتر، قیمت بیشتری دارند. قیمت بیم دتکتورهایی با محدوده پوشش دهی کمتر، پایین‌تر است.

برند بیم دتکتور

برند بیم دتکتور نیز بر روی قیمت آن موثر است. بیم دتکتورهای برندهای معتبر و معروف، قیمت بیشتری دارند. بیم دتکتورهای برندهای شناخته نشده و غیر معتبر، دارای قیمت کمتری هستند.

با توجه به عوامل مختلفی که بر روی قیمت بیم دتکتور تاثیر دارند، خریداران باید با دقت و با توجه به نیاز خود، بیم دتکتور مناسب را انتخاب کنند.

دژصنعت آرمان

شرکت دژصنعت آرمان با بیش از دو دهه سابقه از سال ۱۳۹۷ شروع به واردات تجهیزات اعلام و اطفا حریق از کمپانی های معتبر اروپایی نمود.

دژ صنعت آرمان با استفاده از تجربیات خود و بهره گیری از کادر مجرب و کارآزموده توانست پکیجی از خدمات شامل: مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات، اجراء و سرویس و نگهداری سیستم های اعلام و اطفاء حریق در پروژه های نفت، گاز، پتروشيمی، معدنی، نیروگاهی، ساختمانی و ديگر صنايع ارائه نماید.

Kentec، Thefirebeam، Xtralis، System Sensor، Honeywell، Spectrex، Proline، Thermocable، KAC، Apollo، C-TEC، Klaxon، NSC، FFE، Crowcon، E2S، MEDC، Cooper، Kidde، Siemens از جمله برندهای معروف جهانی در زمینه سیستم اعلام حریق می باشد که این شرکت همواره در طی تمام سال های فعالیت خود با آن همکاری نمود.

سخن پایانی

بیم دتکتورها از اهمیت بسیاری در پیشگیری از آتش سوزی برخوردار هستند و نصب آنها در محیط‌های مختلف، از جمله تجاری و مسکونی، ضروری است. همچنین، خدمات پس از فروش معتبر برای بیم دتکتورها، از جمله تعمیر و نگهداری، تست و بررسی دوره‌ای، و تعویض قطعات معیوب، به دلیل اهمیت این دستگاه‌ها در پیشگیری از آتش سوزی، بسیار ضروری هستند. اگر شما نیز به دنبال نصب بیم دتکتور اعلام حریق در محیط خود هستید، بهتر است از خدمات پس از فروش معتبر و با تجربه استفاده کنید تا از عملکرد بهتر و بیشترین امنیت برخوردار شوید. در نهایت، بهتر است همواره به دنبال بهترین گزینه برای نصب و خدمات پس از فروش بیم دتکتور اعلام حریق باشید تا در مقابل آتش سوزی، خانواده و دارایی‌های خود را محافظت کنید.

شرکت دژصنعت آرمان هدف خویش را در طی تمام سال های فعالیت خویش برکاهش خطرات جانی و مالی ناشی از حریق و آتش سوزی قرار داده و در این مسیر از حداکثر تلاش خود استفاده نموده است تا با بهترین برندهای دنیا همکاری کرده و آنها را در اختیار هم وطنان خویش قرار دهد.

راه های تماس با شرکت دژ صنعت آؤمان:

ادرس دفتر مرکزی: تهران, خیابان دکتر قریب، نبش کوچه معین، پلاک ۹، طبقه ۵، واحد ۱۵

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۶۴۶۸۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا