رپورتاژ آگهی

خاصیت گیلاس برای شفاف شدن پوست صورت

خورن میوه­ها و یا تهیه­ی انواع ماسک­های خانگی می­تواند تاثیر بسیار زیادی بر سلامت پوست داشته باشد، یکی از انواع میوه­ها که از تاثیر شگرف آن بر سلامتی و شادابی پوست بسیار یاد شده است میوه­ی گیلاس است، در این خبر نامه به شما می­آموزیم که چگونه می­توانید از خواص میوه­ی گیلاس در راستای شفافیت پوست و جلوگیری از پیر شدن پوست خود بهره ببرید.

ویتامین­های موجود در گیلاس که در حفظ شادابی و شفافیت پوست موثرند

تاثیری که میوه­ی گیلاس بر سلامت و شادابی پوست دارد در واقع به دلیل املاح معدنی و ویتامین­های موجود در آن است، در ادامه به خواص بی نظیر گیلاس در حفظ شادابی و سلامت پوست اشاره می­کنیم.

  1. ویتامین C:

اولین ویتامینی که پوست صورت شما برای شادابی و البته شفافیت به آن نیاز دارد ویتامین C است، اهمیت این ویتامین در شفافیت پوست به حدی است که سرم­های ویتامین سی در برندهای مختلف تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می­گیرد اما هیچ چیز به اندازه­ی تامین دورنی این ویتامین نمی­تواند موثر باشد، در صورتی که شما با خوردن گیلاس و دیگر میوه­ها که این ویتامین را دارند سطح ویتامین سی را در بدن خود بالا ببرید دیگر نیازی به استفاده از سرم ندارید.

  1. آنتی اکسیدان­ها:

تاثیر اشعه­ی فرابنفش خورشید بر پوست به واسطه­ی تولید رادیکال­های آزادی است که با چرخیدن در بدن سبب پیری زود رس پوست می­شوند، آنتی اکسیدان­هایی که در گیلاس وجود دارد رادیکال­های آزاد تولید شده در اثر تابش خورشید را دفع کرده و اجازه نمی­دهد این رادیکال­ها به سلامتی و شادابی پوست شما آسیب بزند.

  1. فیبر:

یکی از دلایل تیره و کدر شدن پوست مشکلات گوارشی مانند یبوست است، شما هر نوع کرم و ماسکی را که روی پوست خود استفاده کنید اما در عین حال مشکلات گوارشی مانند یبوست داشته باشید پوست شما به شفافیت نمی­رسد، میوه­ی گیلاس با دارا بودن فیبر تاثیر مفید زیادی بر گوارش و هضم غذا داشته و از یبوست جلوگیری می­کند و از این طریق بر شادابی پوست اثر می­گذارد.

  1. ویتامین E:

این ویتامین نیز ویتامین دوم و مهم دیگری است که در حفظ سلامت پوست صورت با گیلاس تاثیر دارد و شما با مصرف گیلاس می­توانید این ویتامین را نیز به صورت طبیعی به بدن خود برسانید.

تهیه­ی ماسک ضد چین و چروک از میوه­ی گیلاس

مواد معدنی و ویتامین­های موجود در گیلاس از طریق خوردن گیلاس جذب بدن می­شوند اما اگر بخواهید این تاثیر را خیلی زود بر پوست خود مشاهده کنید استفاده از ماسک گیلاس توصیه­ی بهتری است، در این بخش شما را با دستور یک ماسک جوان کننده­ی پوست با گیلاس آشنا می­کنیم.

برای درست کردن ماسک جوان کننده با گیلاس می­توانید ۶ عدد گیلاس هسته گرفته شده را با ماست و شکر مخلوط کرده و برای یکدست شدن بهتر آن را در میکسر بریزید، پس از اینکه مخلوط را برای مدت کوتاهی در یخچال قرار دادید ان را برای مدت سه دقیقه روی پوست خود به صورت دورانی ماساژ دهید، این ماسک لایه بردار بوده و با از بین بردن لایه­های مرده­ی پوست به جوان سازی پوست صورت شما کمک می­کند.

تهیه­ی ماسک شفاف کننده­ی پوست با گیلاس

برای اینکه از خواص بی نظیر گیلاس در شفاف سازی پوست صورت خود استفاده کنید می­توانید ماسک زیر را درست کرده و روی پوست خود به مدت بیست دقیقه بگذارید.

شش عدد گیلاس را به صورت له شده و پوره درآورده و با مقداری عسل و چند قطره آب لیموی تازه مخلوط کنید در صورتی که پوست خشکی دارید می­توانید از آب لیمو استفاده نکنید، این ماسک را روی پوست خود گذاشته و سپس با آب ولرم بشویید و پوست خود را با حوله­ای تمیز و نرم خشک کنید.

خرید نهال گیلاس

باغدارانی که می­خواهند باغ گیلاس احداث کنند و یا کسانی که می­خواهند از این درخت در فضای باغچه­ی خود استفاده کنند می­توانند برای خرید نهال گیلاس به سایت نهالستان­هایی مانند پالیز نهال (www.paliznahal.ir) مراجعه کرده و با بررسی مشخصات ارقام مختلف گیلاس رقم مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

قیمت نهال گیلاس

همانطور که با مراجعه به سایت نهالستان­های مختلف مشاهده می­کنید قیمت نهال گیلاس در نهالستان­های مختلف و با توجه به رقم متفاوت است، اما نکته­ی بسیار مهم برای شما در زمان انتخاب نهالستان اعتبار نهالستان است، پس از مراجعه به یک نهالستان معتبر می­توانید به قیمت ارائه شده در آن نهالستان نیز اطمینان داشته باشید.

کلام آخر

برای استفاده از خواص بی نظیر گیلاس در جهت سلامت پوست خود می­توانید این میوه را در رژیم غذایی خود بگنجانید و یا اینکه با آن ماسک درست کرده و استفاده کنید، در رابطه با نحوه­ی کاشت و نگهداری از درخت گیلاس نیز می­توانید با مشاوران فروش نهال گیلاس در نهالستان­ها در تماس باشید.

تماس با پالیز نهال:

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا