زیبایی و سلامتی

بهترین عطرهای جدید زنانه و مردانه با رایحه کهربا

عطر و ادکلن های با رایحه کهربا از ترندترین نوع عطرهای این روزها هستند. کهربا رایحه گرمی و سرمست کننده ای دارد. این نوع عطر می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در عید ۱۴۰۳ باشد. اگر به دنبال یک عطر جذاب و با ماندگاری بالا برای نوروز ۱۴۰۳ هستید که رایحه کهربا داشته باشد، این مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب به معرفی بهترین عطرهای جدید زنانه و مردانه با رایحه کهربا می پردازیم.

۱- گرلن هبیت روژ ادو پرفیوم، ۱۰۰ میلی لیتر (قیمت: ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان)

گرلن هبیت روژ ادو پرفیوم یکی از بهترین عطرهای نوستالژیک کهربایی مردانه برای دوستداران رایحه های شیرین و پودری است که در سال ۲۰۰۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. با اسپری کردن این عطر بر روی نبض در ابتدا رایحه ترنج، اقاقیای برزیلی، پرتقال، لیمو ترش، ریحان ، نارنگی و لیمو ترش سبز به مشام می رسد. پس از مدتی رایحه رز، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، میخک صدپر، یاس و دارچین جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت بوی ماندگار ترنج، لوبان، وانیل، خزه درخت بلوط، چرم و لابدانیوم به مشام می رسد. این عطر گرم برای استفاده در بهار، پاییز و زمستان مناسب است.

نوشته های مشابه

۲- عطر ادکلن باکارات رژ قرمز (پرفیوم اکسریت) ، ۷۰ میلی لیتر (قیمت: ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان)

عطر باکارات رژ قرمز یک عطر شرقی گلی مردانه و زنانه است که در سال ۲۱۰۷ توسط عطرساز فرانسوی  فرانسیس کورکجان به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر نسخه جدید عطر باکارات رژ ۵۴۰ است که در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود. این عطر رایحه ای با ساختار بسیار غلیظ و متراکم گل‌فام، چوبی و کهربایی دارد و نت های اولیه زعفران و بادام، نت میانی یاس و سدر و نت های پایانی دانه توکا، مشک و عنبر سائل در آن به کار رفته اند. این عطر گران قیمت و لاکچری برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

۳- انادر ۱۳ ادو پرفیوم زنانه و مردانه له لابو، ۱۰۰ میلی لیتر (قیمت: ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان)

ادو پرفیوم زنانه و مردانه له لابو یک عطر جذاب، اغواکننده و ملایم است که توسط عطرساز برجسته ناتالی لارسن در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. در طراحی این عطر کهربایی، چوبی از اسانس مشک، گل ختی، عنبر، گلابی، ترکیب ایزو ای سوپر و آمیل سالیسیلات استفاده شده است و برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

۴- عطر ادکلن تام فورد نرولی پورتوفینو، ۱۰۰ میلی لیتر (قیمت: ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان)

عطر ادکلن تام فورد نرولی پورتوفینو یک عطر لوکس و خاص مردانه و زنانه است که در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. رایحه این عطر خنک از حس و حال آب شفاف، سرسبزی و ساختمان‌های رنگارنگ منطقه متفاوت پورتوفینو ایتالیا الهام گرفته شده است و از جمله نت های مهم آن می توان به نت اولیه گل تلفونی، اسطوخودوس، لیمو، ماندارین، ترنج، پرتقال تلخ، رزماری، نت میانی گل پیتوس، بهار نارنج، یاس، شکوفه پرتقال آفریقایی و نت های پایانی گیاه آنجلیکا، عنبر، مشک و کهربا اشاره کرد. این عطر برای استفاده در فصول بهار و تابستان مناسب است.

۵- عطر ادکلن الین موگلر زنانه، ۹۰ میلی لیتر (قیمت: ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان)

عطر ادکلن الین موگلر عطری است گرم و ملایم که در سال ۲۰۰۵ معرفی شد. این عطر رایحه ای شگفت انگیز، اکسیری جادویی و پراکندگی فوق العاده ای دارد و بهترین انتخاب برای استفاده در شب های سرد زمستانی و مهمانی های مهم و رسمی است. این عطر با بوی گل آغاز شده و با عبور از نت های چوبی رایحه گرم کهربا را تداعی می کند. پس از مدتی بوی نت های چوبی به مشام می رسد.

۶- عطر و ادکلن زنانه جورجیو بورلی هیلز رد، ۹۰ میلی لیتر (قیمت: ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)

عطر و ادکلن زنانه جورجیو بورلی هیلز رد یک عطر گرم و شیرین است که در سال ۱۹۸۹ به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. نت آغازین این عطر با رایحه برگاموت، اسمانتوس، یلانگ یلانگ، شکوفه پرتقال، هلو، انگور فرنگی سیاه، سنبل، آلدهید و گیلاس آغاز می شود. پس از مدتی رایحه میخک صدپر، یاس، رز، رزماری، یاسمن، مریم، زنبق، گل برف و لایچی جای نت های اولیه را می گیرد و در نهایت بوی نعناع هندی، گلسنگ، عنبر کهربایی، سرو، چوب صندل، خس خس، کندر هندی، لوبیا تونکا و وانیل به مشام می رسد. این عطر برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا